Deletedmom_62 99 depreminde sanıyorum ki 9-10 gün sonra bir kadını kurtarmışlar. Fakat bu deprem, 99 depremini bile geçecek yıkıma, kayıba sebep oldu. Maalesef hipotermi ihtimali çok yüksek bölgeler.
Dua etmekten başka hiçbir şey gelmiyor elden.
Ne kadar aciz varlıklarız aslında.
Allah herkesin, hepimizin yardımcısı olsun. Görünen, görünmeyen tüm kazalardan, afetlerden, belalardan yavrularımızı ve bizleri korusun.