Deletedmom_62 70 saat oldu hâlâ dayanıp enkaz altında çikabilenler var açıkçası ben umudu çoktan kesmiştim ama şimdi yeniden umutlandım 1 kişi 1 kişidir. Acaba enkaz altında halen yaşıyor olanlar açlığa susuzluğa soğuğa daha ne kadar dayanabilir? Önceki depremlerde en fazla kaç saat sonra çıkarılan olmuştu bunu gerçekten merak ediyorum bilgisi olanlar yazabilir mi
Deletedmom_62 Deletedmom_62 Hatay icin hiç umudum yoktu ama şuan hâlâ birilerine ulaşılabilir gibi geliyo
Gryffindor Deletedmom_62 İzmir’de Alya bebek 91 saat sonra bulunmuştu. İnşallah burda da öyle mucizelere şahit olacağız
Minnosannesii Deletedmom_62 Daha önce ki depremler de 96 saatte çıkan olmuştu. Rabbimden umut kesilmez.
Dlshnn3 Deletedmom_62 72 saat sonunda kepçeler giriyor ve enkazları kaldırıyorlar malesef yaşayanlar da ses vermezse acı son 😞
Deletedmom_62 Gryffindor bebekler o kadar güçlü ki enkazdan da zaten en çok bebek çıkarıldı .o küçücük bedenlerine direniyorlar. İnşallah şuan yaşıyor olan herkes çıkarılabilir. Deprem anında ölmek başka birsey açlıktan soğuktan ölmek bambaşka birsey.
Deletedmom_62 Minnosannesii hadi inşallah bir kişi bile o kadar değerli ki şuanda. Bu depremde daha da. Büyük mucizeler olur belki çok fazla insan var eminim enkaz altinda
Dlshnn3 Deletedmom_62 eşim diyor 72 saat oldu enkazlara çıkıp ses dinliyoruz ses yoksa kepçe giriyormuş ya uyuyorsa ya bayılmışsa mahvoldum yani
Deletedmom_62 Dlshnn3 canlı canlı ölüme terkedilenler de olabiliyor yani. Çok korkunç ama tabiki ses gelen yeri kazıcaklar imkanlar kısıtlı zaman dar
acimavi Deletedmom_62 bildiğim kadarıyla kurtarıcı ekiplerin söylediği en kritik ilk 24 saat, sonraki kritik 48 saat, sonraki kritik 72 saat. Yani bu sabaha karşı saat 4 ten sonra umutları kalmayacak. Ama Allahtan umut kesilmez. Kimbilir belkide birçok mucizeye şahit oluruz
SeverusSnape acimavi evet bu da doğru maalesef. 72 saat sonrasında kepçelerle moloz kaldırmaya başlanacak artık. Bunu bilmek beni öyle dibe çekiyor ki. Şu an da ses alamadıkları yerlerde arama kurtarma çalışması yapılmıyor.
Dlshnn3 Minikkusuumm malesef başlamış Maraş’ta enkaz kaldırma işlemi ses gelmeyenleri kaldırıyorlarmış
Gryffindor Deletedmom_62 Öyleler gerçekten çok güçlüler. O bölgelerin şu an en büyük dezavantajı malesef soğuk😔
Deletedmom_62 Gryffindor evet evim sobalı balkona odun kömür almaya çıkıyorum ve saniyelik o soğuğa dayanamıyorum o insanlar nasıl dayanıyo bu nasıl bir çaresizlik resmen dünyada kıyameti yaşıyorlar. Ordan kurtulsalar bile bu bir insan psikolojisinin kaldırabileceği bir durum değil 😔
Dlshnn3 Deletedmom_62 malesef öyle zaman kaybedemiyorlar ses gelmeyen yerleri inceleyemiyorlar ses gelenlere yoğunlaşıyorlar bölgede aşırı bir ceset kokusu varmış malesef ki enkazları kaldırmaları lazımmış çok üzüldüm
Elif1150Ecem Deletedmom_62 bugün sabah Adıyaman’da bı voleybol takımı çocuk, Kıbrıs’tan gelmişlerdi ve otel enkazından çıkabildilermi acaba 🤲🏻😓,40 kişinin kaldığını ifade ettiler,bı haber varmıydi acaba bugün için gördünüz mü TV de 🤲🏻😔
Gryffindor Malesef bizler için geçecek. Hayatımıza geri döneceğiz. Ama ordaki kayıpları olan aileler için hiç geçmeyecek 😔
Deletedmom_64 Gryffindor bizler için de geçmiyor malesef 99deoremi hala büyük bir yara oysa ben küçük bir çocuktum ama amcam eve geldi oradaki ceset kokuları yüzünden günlerce hasta ve ateşli yattı o zaman o kadar çok ağlamıştım ki depremdekilere her çıkan insan bizim için sevincti şimdi biz Malatya da deprem bolgesindeyiz ve anlatamam Allah kimseye yasatmasin
Beraninannesii Dlshnn3 Bir bakıma onlarda haklı en azından hayata tutunan birilerini kurtarmak istiyorlar . Ama insan yinede hep bir ümit bekliyor ya birileri yaşıyorsa oralarda diye. Bir kişiyi kurtarmak bile gördüğümüz kadarıyla saatler sürüyor .
Deletedmom_62 Dlshnn3 ben en çok hataya üzüldüm hatayli değilim bir tanıdığım da yok orda ama bir yandan yangın bir yandan kara çöktü şehri su basti diğer taraftan ulaşım saglanamadi enkazlar 1.5 gün sonra cikarilmaya başlandi. Ne kadar bahtsızmış Hatay ya . O kadar çok insan öldü ki diğer şehirlerde az çok birseyler yapılabildi ama hatayda henüz 10/1 i bile kurtarilamadı koskoca şehir resmen yok oldu
Dlshnn3 Alygkc malesef 99 depreminde de olmuş bu o kepçeler enkaz kaldırırken insanların kolunu bacagını kafasını koparmış belki yaşıyordu belki cansızdı bilinmiyor
Elifffinnn10 Deletedmom_62 ilk 72 saat kritik saatler diyorlar ama bilmiyorum umarım yaşayan varsa daha fazla dayanabilir 😥🙏🏻
Dlshnn3 Beraninannesii aynen öyle yaşayanların çok az bir zamanı kaldı ve aşırı ceset kokusu varmış insanlar calısamıyormus dayanamıyormuş çok zor çok tam bir dram etrafta ceset parçaları falan varmış psikolojiler pert yani…