acimavi çok teşekkür ederim, bilmukabele❤️
O günü bende iple çekiyorum.
İnsanların tek iletişim kaynağı olan sosyal medyaya getirdiği kısıtlama her şeyin tuzu biberi oldu sanki.
Her şeyi gördük, biliyoruz.
Yıkılmadık yer kalmadı.
Devletin hastanesi, yolu çöktü.
Hatay haritadan silindi. Adıyaman’ı neredeyse en azından ben, hiç göremedim bile televizyonlarda.
İnsanlar kendi çabalarıyla, elleriyle kaza kaza enkazdan insan çıkarmaya çalıştılar.
Hakikaten, neredeydi bu devlet?
Depremin 3. Günü gezmek, çadırdakilere bakmak, 10 bin liracık vereceğiz diyip gitmek.
Ne bileyim. Ne önemi var ki?
Kafam öyle dolu yani. Yazsam sonu gelmez.