Newmom58 Cidden ne yapacağımı şaşırdım oğlumu yanıma alıştırmamak için aylarca uğraştım şimdi kendim yanıma alıyorum… Bebeğinin üzerine kapaklanıp hayatta kalmalarına sebep olan anneleri düşünüyorum acaba hemen yanlarına mı aldılar, yada yanindalarmıydı.. Deprem orada oldu ama bizlerde burada cidden psikolojik olarak çöküntüdeyiz