Erolunannesi maalesef bende öyleyim günlerdir öyle görüntülere şahit olduk ki Rabbim kimseye yaşarmasın çaresizlik çok kötü birşey, sesini duyuramamak :( en korktuğum şeylerden birisi zaten, o daracık yerlerdeki insanları gördükçe:( Allahım yardim etsin, çok zor birşey. Bir saniye sonramizin garantisi yok maalesef ki. Allahım herkesi korusun, kötü gün göstermesin.