Erolunannesi ah ah İzmir ve Van depreminden de etkilenmiştim ama o zaman böyle düşünemiyordum. Şimdi deprem boyutu yıkıcılığı yayıldığı alanlar imkanlar çok farklı ve şimdi anneyim. Çok daha kötüyüm, onların yerine kendimi ve çocuğumu koymaya çalışıyorum koyamıyorum nefes alamıyorum. Ben bunları yaşarken o bölgelerde bu durumu yaşayanlar kim bilir neler yaşıyordur. Uzaktan böyle hissediyorsam bir çok oralı arkadaşımı düşünüyorum onlar için ayrı üzülüyorum. Ölsen bir dert hayatta kalsan bir dert. Hadi her şey bitti diyelim onca insan evsiz işsiz kaldı sonrasında ne yapacaklar, nasıl toparlanacaklar, psikolojileri nasıl toparlanacak. Bir şehir değil kaç şehir, kaç bin insan belki de milyonlar… Allah yardımcıları olsun. Düşündükçe insanın aklına büssürü şey geliyor, düşünmeden edemiyorsun. Kelimeler yetersiz kalıyor