Minikbirkalp Deletedmom_68 şuan ordaki insanların herkesten çok ihtiyacı var bence bu durumda eğer size linç gelecek olsaydı bence vicdanlarını sorgulamaları gerekirdi o insanların
mugee91 Katılıyorum onların buradaki herkesten daha çok ihtiyacı var oradaki anne ve çocukları mutlu edelim 🙏🏻🙏🏻
Milamoms HonKiPonKiDoNiNo katılıyorum hatta soyle5de düşündük eşimle birbirimize hediye almayıp parasını bağış yaptık böylede yapılabilir
Dondurmalikahve susiron HonKiPonKiDoNiNo Çok güzel bir düşünce 14 şubat çok geç bir an önce yardıma muhtaç insanlara bağışlanmalı hiç beklemeden. Ekmek yok su yok açık market yok mama yok bez yok gerçekten çok zor çok çok
trakyalikizce HonKiPonKiDoNiNo katılıyorum şu an oradaki insanların herkesten çok ihtiyacı var 🙏🏻 hiç beklenilmeden hemen gönderilsin