incitomm HonKiPonKiDoNiNo ayyy cokk çok güzel dusundunuz bır bebeğe umut olmak bence çok mantıklı inşallah olur 🙏🙏
HonKiPonKiDoNiNo RICA EDIYORUM GORMEZDEN GELMEYIN, HEMEN BIR OYLAMA ANKETI YAPIN GEREKIRSE @HappyKids .. ACIL BIR SEKILDE ULASTIRIN ODUL MEBLAGALARINI LUTFEN 🙏🙏🙏🙏 EN BUYUK ODUL BIR COCUGUN GULUMSEMESI ❤
Minnosannesii @HappyKids lütfen bu şekilde yapalım bizden çok orada ki ailelerin, bebeklerin, çocukların ihtiyacı var.
Stella_0 HonKiPonKiDoNiNo Kesinlikle çok haklısınız. Böyle bir imkan varken bu şekilde değerlendirilmesi çok daha anlamlı olur böyle en ihtiyaç olunan zamanda 👍 @HappyKids
OptimusPrime HonKiPonKiDoNiNo Evet kesinlikle ahbap AFAD ya da direk yiyecek olarak oraya anne bebek grubu olarak bağışlayın 🙏🏻