Zhrmstf Niye hala kimse bakmamış buraya moderatörlerden? Fikir müthiş herkes kabul e hadi geçirin hayata.
Deletedmom_58 Kesinlikle sonuna kadar katılıyorum. Ödül 14 subat tarihini beklemeden deprem bölgesine bağışlanmalı
Pikapikapikacuuu HonKiPonKiDoNiNo hepimiz aynı fikirdeyiz vakit kaybetmeden parayı depremzedelere ulaştırın lütfen. @HappyKids @NaimeYilmaz
Denizzz88 HonKiPonKiDoNiNo katılıyorum bencede öyle yapılması daha mantıklı ordaki insanların bizden daha çok ihtiyacı var