Hatay İskenderundayızz çok kötüyüz dışardayz hiçbir yardım bize ulaşmadı ne çadır ne başka bşşe arabalara sığınıyoruz burası çok kötü enkazda yakınlarmz çıkamadı çoğu öldü kendi İmkanlDmzla uğraşıyoruz 8 aylık bebegmle arabada oturuyoruz ateş yakamadk yağmur Fırtına allHm yardım et arkadaşımız ve bebeği enkaz da kaldı çıkaramadılar öldülerrr dayanamıyorum kafayı yemek üzereyim Allahm neyle sınıyorsun kurban oldum yardım et çok kötüyüz çoookkkkkk😭😭😭😭😭😭