incitomm Busragokceberra cokk geçmiş oldu hataydan kimseye ulasilmiyor inşallah herkes iyidir 🥺😭😭 çok geçmiş olsun 😭
MerAlpp HappyKids antepteyiz. Çok zor hersey. Çok çaresiziz. Hava çok soğuk. Yağmur kar. Bebekle çocukla arabalara dolduk gece 4ten beri.. Bütün binalar yıkılıyor. Sarsıntılar hiç bitmeden devam ediyor. Nolur dua edin. Nolur😭😭😭😭😭
Elifbst MerAlpp Allah ım yar ve yardımcınız olsun kardeşim evimiz her zaman açık buyrun gelin bursadayız
h_yigit2 HappyKids rabbim esirgesin korusun geçmiş olsun herkese ankaradayız öğle saatlerindeki olan depremi çok hissettik çok sallandı allah yardımcımız olsun
Yasemin5 Bilge_miray00 Biz de Nevşehirdeyiz. Dün geceden beri bizde böyleyse orda olanları düşünemiyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻
Jsjshsh Bizimde Malatya’da yakınlarımız enkaz altında haber alamıyoruz bulmaya çalışıyorlar rabbim korusun milletimizi😞😞😞
HanifeAhsen HappyKids allah yar ve yardımcıları olsun çok zor çok allahım en kısa zamanda yaralarını sarmayı nasip etsim
Galins HappyKids dua edin lütfen biz Diyarbakır’da kâbus gibi bir gün geçiriyoruz çok kötü sallanıyoruz bi saniye sonra ne olacağını düşünüyoruz lütfen dua edin lütfen
Tecrubeli_anne Çok kötüydü bitmek bilmedi 3 çocukla kalakaldım bebeğim 3 aylık Allah korusun yavrularımızı hepimizi Şanlıurfa da yıkım var ölen var yaralı var dua edin ne olur 😢
Elifbst Tecrubeli_anne Allah ım yar ve yardımcınız olsun kardeşim dualarımız sizinle neue ihtiyacınız var su an
Arasinannesiyim Arenimo elbistandayiz k.maras lutfen bolca dua edin evlerimiz hep uctu duaya ihtiyacimiz var
Arenimo Arasinannesiyim inşallah son olsun Allahım yardımcınız olsun dualarımızla yanınızdayım elimizden daha ne geliyorsa yapalım
Defnemmm1 Arasinannesiyim bende oralıyım ama orda değilim aklım hep orda kurtarma felan yok diyorlar doğru mu acaba rabbim cümlemizi korusun inşallah
Arasinannesiyim KIZLAR ALLAH RIZASI ICIN DUA EDIN K.MARAS ELBISTANDSYIZ 7.5 SIDDETINDE PLDU EVLERIMIZ UCTU DUAYA IHTIYACIMIZ VAR BEBEGIM COK KORKTU SUSMUYOR OKUYUN UFLEYIN LUTFEN
Elifbst Arasinannesiyim canım benim Rabbim yar ve yardımcınız olsun neye ihtiyacınız var kardeşim? Kalmak isterseniz buyrun gelin kapımız açık her zaman bursadayız
Elifbst Arasinannesiyim Allah ım yardımcınız olsun Rabbim yar ve yardımcınız olsun biz bursadayız kalmak için evimizin kapısı her zaman açık buyrun gelin
Arasinannesiyim Elifbst aminn allah razi olsun sagolun elbistanda hic biryer kalmadi tamamen bitik halde bolca dua edin bizlere lutfen ogluma ozelliklede
Benguu_72 HappyKids hatları meşgul etmeyin zor durumda olanlar için lazım çok üzgünüm herkese sabır diliyorum elden birşey gelmıyor istegramda gördüm 1 bebek kurtarılmış anne babasına ulaşılamıyor umarım iyilerdir çok geçmiş olsun Türkiyem
Tecrubeli_anne Elifbst sadece duaya bu kabus bitsin biran önce belediye çorba ekmek yardımı yapıyor bebek bezi de açık bir yer bulup aldık sadece dua istiyoruz 🤲🏻
limonlucizkek Aselim0 yalandır. Deprem saat aralığında beklenebilir birsey değildir.Ayruca valilikten yada devletten açıklama gelmediği sürece asla inanmayın.
seninananbirmelektioglum limonlucizkek arkadaşimda afada görevli oda paylaşmıs 17 veya 19 da büyük bi deprem bekleniyormus
MerAlpp Elifbst Allah sizden razı olsun. Bunu düşünüp söylemeniz bile çok değerli.. Duadan başka yapacak bisey imiz yok. Lütfen bol bol dua edin.