HappyKids Bebeğim uyandı. Emzirdim yatırdım, ben de tam yattım 15-20 saniye sonra deprem başladı. Yatakla beşiğin arasına girdik şehadet getirip bekledim çok kötüydü çokkk😭 Ben Sivastayım. Fay üstünde bile değiliz. Öyle sallandı ki. Kayınbabamlara geçtik 14 gibi orda da aynısını yaşadık akşama kadar arabadaydık. Şimdi eve geçtik ama sürekli sallantı hissediyorum. Sanırım psikolojik🤦🏻♀️😭