Elazığ depreminin olduğu dönemde özellikle Kahramanmaraş’ta büyük bir deprem olacak denilmişti. Ve bunu ismini hatırlayamadığım bir uzman tv de iki gün boyunca söylemişti. Dediği gibi de oldu. Sivas’ta yaşıyorum uykum ağırdır normalde aşırı bi sallanma oldu. Ve çatıdan duvarlardan çıtır çıtır sesler geliyordu devamlı. İnternetten videolara denk geliyorum durumlar pek iç açıcı değil. Allahım sen koru