1 buçuk yaşında bebeğimle dışarda kar kıyamet yağmur camiye sığındık geceden beri çok kötüyüz ilçedeki akrabalarımdan evleri yıkılan olmuş haber alamıyoruz bu soğukta dışardayiz çok kötüydü deprem çok kötü ne olur dua edin şuan sadece bekliyoruz evlere girmeyin dediler binamızda doğal gaz kaçağı olmus napcamizi şaşırdık dua edin dua…..