Başta Kahramanmaraş olmak üzere hisseden herkese geçmiş olsun bulunduğum yerde hissedilmedi batıdayım ama az önce 7.4 olduğunu gördüm elim ayağım tutuldu a haber 10 binalı bi blogun komple çöktüğünü söyledi Twitter da enkazdan yardım isteyenler var Allah herkesin yardımcısı olsun. Politikaya vurmak istemezdim ama düşünmeden edemiyorum Marmara da olduğu kadar doğuda da deprem beklenildiği defalarca söylendi bu bölge daha öncede depremle sınav oldu ne önlem alındı enkazda bir sürü insan var ben şimdi çok merak ediyorum enkazlara ne kadar sürede ulaşılacak vatandaşlara çök kapan tutun yaptırılırken kendi sistemlerini kurdular mı hasarlılar dahil evsiz kalan insanlar ne olacak her şeyini kaybeden insanlara şu kadar para ver şöyle ev verelim mi denecek bi yandan insanlara üzülürken bi yandan sinirliyim bide İstanbul var oranın nüfusu Maraştan kat be kat fazla civar illeride katarsak kabus gibi oluyor aynı şiddette bi depremde orda daha büyük felaket olacak cidden yazmak isteyip yazamıyorum tıkandım ama herkes ne demek istediğimi anlayacaktır diye düşünüyorum