Rozamoms_ joyfulmom kuzucum biz Şırnak merkezdeyi keşke burda olsaydin şuan seninle kızını asla yalniz bırakmadım bende koşa koşa dışarı fırladım
Minikarslann joyfulmom bugun bi posta denk geldım bir kahindi sanırım depremden söz etmiş ,, ki baya lafı sözü tutan biriymiş sanırım , aksamına hıssedıleen bu olay , 😞
joyfulmom Minikarslann keşke kandilli de kahinler gibi olsa deprem oldu beş dk baktım yok aciklama falan
Rumeysaerva joyfulmom çok çok geçmiş olsun rabbim beterinden saklasın ben berlindeyim bebeğime kalkmıştım öyle bakınca gördüm
joyfulmom Azli benim kızımda uykudaydi ben kucağıma alıp kosunca uyandi. Gardrobun önünden uzaklaşmak istedim düşer falan diye uygun biyere çöktüm
Rozamoms_ joyfulmom Allah büyüktür canım Allah yardımcınız olsun bende şuan onu düşünüyorum bugün eşim olmicak uyuyamam heralde 😒😒😒
joyfulmom DurununAnnesi12 çok geçmiş olsun size de 😔 doğu bölgesinde baya hissedilmis ama genel olarak Türkiye de oldu sanki çoğu bölgeden yazıyorlar Twitter da
Deletedmom_109 DurununAnnesi12 gerçekten mi merkezde mi Allahım şırnaktan mersine kadar bir deprem inşallah inşallah can kaybı olmaz
MeteYmen_Annesi Bitlis tatvandayım aynı durumdayız herkes dışarı çıktı o an biz çıkamadık çünki ben kavrayamadım deprem olduğunu çocuklarımın beşiği sallanıyor sandım uykulu halde
joyfulmom MeteYmen_Annesi doğu tarafı çok şiddetli sallanmis 😔 bende ilk kavrayamadim yatağın üstünde oturdum anlamaya çalıştım eşyalar düşünce deprem olduğunu idrak edebildim