Ya ben cidden kafayı yicem deprem olalı bir saat geçmiş göçük altında kalanları vatandaşlar çıkarmaya çalışıyor tamam önce plana yapılıp uygulamaya geçilmesi lazım sürsal gidilmez ama yıkım olan yerlere en azından resmi ekipler gönderilemez mi göçükten ses duyan koşuyor 6 şiddetinde artcilar oluyor insanlar bir şeyler yapmaya çalışıyor bu da tehlikeli en azından oralardaki güvenlik sağlanır insanlar uzak tutulur bir şey yapılır ne biliyim yaaa of 😔