Sinemdiyokiii yok bizim yeme problemimiz yoktu doktor sma mama iyi dedi diye durduk yere değiştirmiştik her mama her bebeğe iyi gelmiyor tabii ki aptamile geri döndük hemen çocuğumun her şeyi düzeldi biraz da bizlerin bilgisizliğinden oluyor çocuğun bir düzeni varsa düzeni bozmamak lazım oğlum 2 yaşına kadar Aptamil kullandı en ufak bir sıkıntı yaşamadık şükür