Sinemdiyokiii Mys01-01 smanın tadını beğendi şuan bir sorun yok gaz vs ama kaka kısmını bilmiyorum bakıcaz
aselim1 Sma kullandım yeşil ishal oldu kilo alımı hiç olmadı gelişimi için gaz yapsa da tekrar aptamile döndük üçüncü aydayiz meme reddi var günde bir kez dahi emmiyor fikir verin lutfeny
Sinemdiyokiii aselim1 3. Ayda meme reddi mama reddi oluyor sağıp vermeyi deneyin gece uyku arası emdirebilirsinix yada
ciqdemu aselim1 bebelac gold önerebilirim. Kilo aldırır kendi kendine bile gaz çıkarttırıyor tabi bebekler farklılık gösterebilir. Deneyin bi kaç gün.
aselim1 Sinemdiyokiii uyku arasında da çok deniyorum tutmuyor dahi anında kendini cekiyr sagmaya calsyrum ama bebeklerin çekişi gibi gelmiyor zar zor 30 cc anca canım ondada çok ugrasyrum belki yarım saat sürüyor 30 cc .
Bsraala Sinemdiyokiii merhBa bebeğim 2.5 aylık başta meme reddi yaşadık şimdide mama reddi yaşıyoruz biberonu verdiğimde başını sğaa sola salluyor çığlık basıyor başta hipp organik kullanıyorduk sonra aptamil ve bebelac denedim ama yine aynısı sorunu çözdünğz mü?
Sinemdiyokiii Bsraala ben sma geçtim aynı şekilde benim kızımda aynısını yapıyor ama o döndükçe bende biberonu çeviriyorum genelde aynı yerde ve sessiz yerde yedirmeyi deneyin 3 ve 4. Ayda oluyor