Benim ikizlerim 32 haftalık doğdular. Damak tam gelişmediği için prematüre bebeklerde emmektr zorlanıyorlar. Göğsümden emebildiği kadar verip sonra sağım yapıp biraz da biberonla verdim hep çünkü doymuyorlardı. Doktorumuz da “ Emme kuvveti normal bebekler gibi olmadığı için fazla efor sarf ediyorlar bu yüzden kilo kaybı yaşayabilir, göğüsten verebildiğiniz kadar verin sonra sağıp biberonla teklif edin”demişti. Prematüre çok zor Allah yardımcınız olsun benimkiler şimdi 1 yaşında ama bana sorun o 1 sene nasıl geçti ah ah Allah kolaylık versin