User çok şükür gayet iyidi. Şuan 3 aylık. 2.5 aylıkken kontrole gitmiştik 6.200 kg ve boyu 62 cm di. Persentilinin üst seviyesindeydi. Ama tabi ben her gıklamasında emziriyorum. Saat tutmuyorum. Teklif ediyorum eğer emiyorsa emiyor emmiyorsa ısrar etmiyorum