Benim bebeğim de bugün 2 ay 16 günlük. İlk doğduğunda memede uzun kalıyordu çünkü sütüm az geliyordu doymuyordu. Hatta hastanede mama da başlanmıştı. Meme reddi bile yaşadım hep biberon istiyordu(kaşık biberon kullanmama rağmen) silikon uç bile kullandık ama nafile. Sonra kafaya koyduk ve annemle biberon ve silikon meme koruyucu dahil her şeyi bir günde kestik. Her ağlamada her gık diyişinde meme verdim, teklif etttim. Almadığında zorlamadım. Ağladığında annem sakinleştirdi bana verdi, tekrar memede ağladı tekrar sakinleştirdik. 2 günde memeye döndü bebeğim. Son bir aydır sadece meme alıyor, hiç durmadan 1-2 dk emiyor ve doyuyor. Çişli bezi günde 5 den fazla oluyor. O yüzden dakikalara takılmayın. Bazı bebekler hızlı ve güçlü çekip emer. Bazıları yavaş yavaş emer doyar. Kilosu iyi ve çişli bezi oluyorsa sorun etme