Vallahi size şaka gibi gelecek ama kizim 1 yasinda doğduğu günden bu yana kisin evimin isisi 20 olmamistir. Ne yaparsan yap ısınmıyor dogalgaz parasi havaya suan odasi 17 derece. Owli 2.7 tog tulumunu giydirdim icince zibin +uzun kol var. Gunduzde sirtindan yelek eksik etmem. Allaha sukurler olsun ciddi bir hastalık geçirmedik inşallah da bu kisi boyle atlatiriz.