ikiKudurukAnnesi eviniz gayet iyi merak etmeyin. Bizim ülkede soğuktan korkuluyor nedense hasta ettiği düşünülüyor alakası yok tabiki soğuk hasta etmez. Bebeklerde kahverengi hücreler var o hücreler fazla sıcaklıkta yok oluyor sıcak zararlı aslında. Oğlum doğduğundan beri 20-21 derece sıcaklıkta kalıyor yazında ful kilimada kalıyor üstüne kat kat giydirmedim soğukta, karda buzdada dışarı çıktım herkes sen hasta edersin bu çocuğu dedi ama oğlum 2,5 yaşında şu ana kadar hasta olmadı sadece bi kez burnu aktı bi gün kadar o kadar. Ayrıca 25 derece max sıcaklıktır onun üstünü önermez doktorlar gece hafif serin olmasıda istenen bir durumdur iyi uyku kalitesi için bence gece 23-24 derece fazla. Her bebekte farklı buda bir gerçek eğer gögsü sırtı sıcaksa sorun yok