ikiKudurukAnnesi Öncelikle doktorlar 21-23 derece olmasını öneriyor. Ben sıcaklığı 21-22 derecede tutuyordum. Ancak sizin giydirdiğiniz gibi hiç giydirmedim açıkçası. Alt üst ince takım veya tulum veriyordum. İçine ince atlet zıbın. Çorap ile ev içinde asla tutmadım. Hasta da olmadı ki hastalık ya terlerse ya da bakteri virüsler sebebiyle oluyor. Artı olarak sıcaklığını ayarlayabilmesi için çorap eldiven de önerilmiyor. Kilotlu çorap rahatsız eder bence. Eşimin annesi eşimi çok sıkı alıştırmış mesela eşim 24 derecede bile üşür. Benim şuan evim 22 derece, şort atlet. Kızım 3 yaşında, ince takım var içinde atlette yok. Demem o ki çok sıkmayın, nasıl başlar ise öyle gidiyor.