Elfks_ geçer canım senin sütünün sarı rengi geçene kadar bekle sonra gözleri de geçecek. Sık sık emzir ama açlıkla alakalı da değil çünkü hem beni emiyordu bebeğim hemde mama veriyorduk yine de yükseldi 1 gece mavi ışıkta kaldı çok korktuk ağladım ama 16 buçuk’tan 5′e düşmüştü sarılık değeri. Yine de 0 olmadı teyzem aradı sütünün rengi nasıl dedi sarı dedim beyaz olana kadar bekle bebekte açılacak dedi gerçekten de öyleymiş eskiler demek istemiyorum ama ilk sarılık değerinin çok yoğun olduğu zamanlarda cidden sütüm sapsarıydı çocuğa da o geçmiş süt sarılığı zararsız demişti ne garip