Bebis61
İki sefer mavi ışık aldı bebeğim ama dediğim gibi 3 ay sürdü. Hiçbir şey yapmadım, mama kullanmadım, bol bol emzirdim, kendiliğinden geçti gitti.
Sizi anlıyorum hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor inanın. Uzamış sarlikta biraz sabır gerekiyor