Elfks_ çok hafif şekerli su yapıp ¾ emzirme sonrası çay kaşığıyla içir 2 saat hiç bekleme 1.30 saatte bi emzir Bnm bebegımin sınırdaydı 2 gün boyunca çalar saat kurdum geceleri bile 1.30 saatte bir bir kaç damla da olsa emzirdim gündüzde ⅗ emzirme arası hafif tatlı olacak şekilde şekerli su verdim , ay yok vermem falan dedim ama sonra sınır da olunca sarılık verdim emzirdikçe de geçmişti iki gün sonra doktora gittik düşmüş çok iyi demişti doktor 😊 size tavsiye veriyorum denemek denememek size kalmış .. geçmış olsun açil şifalar diliyorum