1ben1eymen merhabalar güzel anne sakın canını sıkma oğluma da atipik otizm denildi 18 aylıkken başladık özel eğitime yapmadığı çoğu şeyi yapıyor bin şükür eğitimle ilerler canını sıkma şuan 2.5 yaşında ve kendi etrafında dönmesi, ismine bakmamasi , işaret etmemesi gibi sorunlar tamamen kalktı he neyde geri derseniz pek kelimesi yok 11 aylıkken anne meme ver diyen çocuk birden sustu şimdi arada anne nadiren baba her bisey almak istediğinde ver diyo biz bir yere gittiğimizde arkamızdan gel diye bağırıyor bisey yerken ham ham diyo yavs yavaş biseyler demeye başladı ama inanıyorum tamamen normale dönecek konuşması da aklına takılan bisey olursa ozelden konuşabiliriz