1ben1eymen seviyesi çok iyi. Otizm çok geniş ve her çocuk çok farklı. Bu grip gibi belli semptomlarla aynı şekilde ilerleyen bir şey değil. O yüzden internette okuyup aklınızı bulandırmayın öncelikle. Haftada iki seans çok az bence ama burada işin için maliyet giriyor raporsuz bu eğitimi almak çok zor. Ben otizm de hep ailenin eğitilmesi taraftarıyım siz aile destekli eğitim programları araştırınız veya öğretmeniniz den sizinle iş birliği içinde olmasını isteyin. Çalıştığı becerileri defter tutsun. Sizde aynı becerileri tekrar edin. Notlar alın. Ve bu defterleri hep saklayın ileride eğitimci değiştirmek isterseniz vs neler çalışılmış kaç defa ne kadar ilerlemiş her şeyi takipli olsun.