1ben1eymen canım kafanı hiç karıştırma bende bu yoldan geçiyorum kızım 14 aylık hafta iki eğitime gidiyo küçük olduğu için rapor vermiyorlar yani eğitimin okadar faydasını gördüm ki benim kızımda asla ismine bakmazdi şiddetli ses bile duysa tepki vermezdi vs şuan okadar duzeldiki sana tavsiyem TV telefon kesinlikle izletme dönen şeyler top çamaşır makinesi izletme oynatma bol bol konuş zaten eğitim almaya başladığında öğretmeni mutlaka evde yapman gereken oyuncaklarını bile degstrcektr şuan seni okadar iyi anlıyorum ki ilk zamanlar çok çıkmaza gireceksin ne yapacağını bilemycks. Bende yaşadım ama içini ferah tut inan düzeliyor herşey canım doktorum bana şey demişti belirtiler otizime benziyo ama dey il bence senjnkide öyle bol bol göz teması kur bişey anlatrken gözlerini kaçırma ani tepkiler verme ben saatlerce kızıma seslenrdim ve bana asla bakmazdi😭ama şuan okadar ilerleme varki yani ben çevrem kim seslense bakiyo yani duzeliyo içini ferah tut benim kizimda işaret parmağını kullanmadı asla ben baş parmagim şarkısını gözlerine bakarak göstererek yapiyodum herşeyi gösterirken işaret parmağımı kullanıyorum onada yaotryodum parmaklarını saydryidum vs başlarda çok zorlandım ama şuan onuda öğrendi sabır canım hiç stres yapma yaşayan biri olarak sana tavsiyem kimseye kulak asma oğluna odaklan öğretmenj zaten sana yapman gerekenleri soylcktr ama TV teflon ışık kesinlikle gösterme lütfen