Colahusu Dondurmalikahve gündüz emziyordum ama doymuyordu sonrasında mama veriyordum bu seferde kusuyordu bende sadece mama veriyorım gündüz
livanurvealpinannesi61 Colahusu ben daha çok emziriyordum. Mideleri zaten küçücük emzirip 60 cc mama yeterli geliyordu. Siz mama ağırlıklı gittiğiniz için erken bitiyor sanırım 😊
Muges4 Colahusu 4 aylıkken 400 gramlık 3 gün gidiyordu bize. 800 gramlık yaklaşık 6 7 gün çok normal🙂buyüdükçe daha az gidecek. 15 aylığız ortalama 20 gün yetiyor 800 gram🥰
Colahusu asrinhatasi beslenme aralıgı üç saat olunca😀 mamaların fiyatları keşke bu kadar uçuk olmasaydı
Colahusu Masalsuannesi ilk üç ay boyunca sadece emziriyordum mama hayatımızda yoktu ama iki haftadır mama veriyorum şaşırdım açıkcası bende stok yapmayı düşünüyorum
Teemo07 Colahusu 6aydır agzına sürmüyor. Doktor aç bırak diyor. Mama mama diye aglıyor. Agzına yemek geldigi de kusuyor öğürüyor. Valla yıldım. Maddi manevi
Muges4 Colahusu evet gider, iştahı olmayınca bende mecbur gün içinde 3 kere veriyorum. 1 ay gittiğide oluyor mamanın
Colahusu _The_ANA_ ayı büyüdükçe beslenme sıklıgıda azalır benimki daha ufak 3 saatte bir verince 5 gün gidiyor😅
_The_ANA_ Colahusu Ayı büyüdükçe beslenme sıklığı azalır lakin içtiği miktar artar. O kutunun arkasındaki beslenme sayısına hiçbir zaman uymadı benim bebeğim. Sizinki kadarken 2 saatte bir içiyordu. Şuan 16 aylık 3 saat sürmüyor acıkıyor😅
Colahusu oglumubeklerken kilo alımı emzirince cok kötüydü doktor mamaya başla dedi ben önce emziriyordum sonra mama veriyordum bu seferde kusuyordu oyğzden gündüzleri sadece mama veriyorum geceleride sütüm kesilmesin diye emzriyorum doymadıgını anlayınca da mecburen yine mama veriyorum az bişey