Colahusu sütünüz varsa neden gunduzleri de emzirmiyorsunuz? Geceleri emziriyorum dediğiniz için soruyorum. Gündüz emzirip gece uykusuna yatarken mama verseniz, kaç aylık bilmiyorum ama gece de sabaha kadar 2 sefer daha mama verseniz daha az mama kullanmış olursunuz. Tabi bebişe yeterli gelirse o şekilde.