Dilan04400 Mevacanimkizim evet baktım aradığımda kabul olan bi başvurunuz yok Deyince bnde tekrar başvuru yaptım artık eski başvuruları göremiyrm ayın 11 kadar beklemeniz lazım falan dio
Mevacanimkizim Dilan04400 enteresan ben önceki yılların yaptıklarımı bile görüyorum kabul edilmeyenleri bekleyenleri falan bide uygulamasindan değilde tarayıcıdan bakıyorum
Dilan04400 Aslimm peki anladm tşk ederm banA 260 çıktı faturada daha gelmemiş diyelim ki 160 fatura gelse kalan 100 ne olacak peki bu konu hakkında bilginiz var mı
1prenses1prens_ Mevacanimkizim bir seferlik mi aldınız benim de yeni onaylanmış şimdi baktım elektrik yardımı diyor ödeme yaptım 😅 ama inşallah tek seferlik değildir
Balkupum2505 1prenses1prens_ hazirana kadar bacim 🤗 aile destekte yatar size hafta ici kontrol edin cunki elektrik yardimi cikanlara otomatik aile destekde cikiyo
Kalpsizim33 Dilan04400 benim de elektrik eşimin adına fakat yardımı alan ben olduğum için ben gidip yatırıyorum e devletten de yatırıyormuş ama ben yapamadım her ay ptt kimliğimle gidip fark ne kadar ise yatırıyorum
Dilan04400 Kalpsizim33 peki elektrik az gelse artan para ne ölçüm sosyal yardım alıyor musunuz bn sosyal yardım almıyorum da
sincapsk Kalpsizim33 e devletten elektrik yardimi ile fatura öde ' yi aratin, gitmenize gerek yok. acilan sayfada üstte yazan fatura ödemeye basin, baska bir ptt sayfasina yönlendiriyor ordan yapiyorsunuz. cok basit
sincapsk Dilan04400 elektrik yardimiyla fatura ödeme var e devlette. aramaya yazin. cikan sayfada abone no istiyor. ona göre tutari hesapliyor yatiriyorsunuz. bu yardimla sadece elektrik ffaturasi ödeyebilirsiniz herhangi bir hesaba aktarma/ kalani harcama gibi secenek yok.
sincapsk Kalpsizim33 uygulamada bazen hata veriyor, ust kisimda fatura öde butonu cikmiyor. kapatip tekrar tekrsr deneyin. duzeliyor 👍🏼
Balkupum2505 Dilan04400 yardim size ciktiysa sizin gidip odemeniz gerekiyo faturaninda kimin adina oldugu önemli deyil. Parayi cekemiyosunuz sadece elektrik yardiminda kulkanabiliyosunuz. Ve elektrik cikti ise aile destek parasida kesin yatar size ayin 6 7 8i gibi mutlaka tekrar sistemden bakin
Dilan04400 Balkupum2505 inşallah ya kaynanamla aynı hanede göründüğümüz için o bnden önce başvuru yapmış o yüzden bana çıkmıyırdu inşallah bu sefer çıkar
1prenses1prens_ Balkupum2505 evet sosyal yardım da çıktı elektrik ödemesi yapıldı sosyal yardım 7 sine kadar yatiricaklar ben 5500 TL üzerinden başvuru yapmıştım suan zam geldi evde 5 kişi yiz ne kadar yatar bilginiz var mi