Merhaba anneler benim bebeğim de 5 aylık oldu bugün. Bizim de popoda geçmeyen hafif kızarıklık, her ay kilo alımı 600 gram anne sütü sadece olmasina ragmen , gunde 4 5 kere kaka yapıyor, karnı yumuşak ama davul gibi hafif vurunca ses gelmesi, gürültülü kaka, 3 aylık bitene kadar şiddetli gaz sancıları, mukuslu cıvık kaka var 2 kere de nokta şeklinde kan görmüştüm. Doktorjmuza götürdüm iyide bir doktor aslında kendisi ama test yaptırmadı. Alerjik bir bebek ama yoğun değil dedi maflor verdi bitene kadar kullandık kesti. Bana diyet yaptırmadı abartmadan ye dedi . 1 ay oldu belirtiler hala aynı o doktora da goturmedim başkasına göstermek istediğim için. Sizce bizde de mi var alerji yoğun mu alerjisi nasıl oluyor bu işler bir yardımcı olur musunuz ? Bebeklere zarar veriyor mu bu durum geçici mi kalıcı mı acaba çok üzülüyorum…