aslansym ya bizde de kan yok artık ek gıdaya gecicez tadima geçemiyoruz. Demir ilaci kullanicam kullanamiyorum kakasinda kan olurda fark edemem diye. Dogubeyazit da oturuyoruz şuan tayinimiz buraya çıktı elim kolum bağlandı resmen me civarda ne de burda düzgün doktor yok. Şaşırdım kaldım. Zararı oluyor mu bebeğime bilmiyorum kendiliğinden düzelir mi onuda bilmiyorum şuan elim kolum bağlı kaldım