Geçmiş olsun demek için geldim 🥺 bebeğimde değil ama bende var . Bebeğimin çoklu besin alerjisi olduğu için 7 ay boyunca sıkı diyet yapmak zorunda kaldım sonrada laktoz intolaransi gelişti bende o kadar zorki o kramplar falan . Ben zor dayaniyorum Allah bebişin yardımcısı olsunn😔