Ece703935 ben yüzüne su geldiği zaman çok ağladığını fark ettim şimdi 1 yaşına girmek üzere daha yeni yüzüne gelince ağlaması geçti. Nefesini tutuyordu su değerse. Ben de saçlarını geriye doğru hiç yüzüne su değmeden yıkadım. En son çıkarken elimle yüzünü silip çıktım. Bir de gün içinde suyla hep haşır neşir ettim. Mesela musluk açtım elini ayağını uzattım, kaka yaptığı zaman hiç ıslak mendil kullanmadım hemen poposunu yıkadım musluğun altında, bi kaba su doldurup onunla oynattım öyle öyle çok sevdi suyu.
Bir de siz yazınca fark ettim ben küvette beceremediğim için hep kendi kucağımda birlikte giriyordum duşa. Yere bağdaş kurup oturuyordum o da bacaklarımın içinde oluyordu öyle yıkıyordum.