Bebeğim 3,5 aylık. Oldum olası banyoyu sevemedi kızım üstelik banyo yaptırırken çok hassas davranmaya çalıştım hep şarkılarla oyunlarla korkutmamaya çalışarak yaptırdım fakat her banyo esnasında ağladı kızım. Her banyo yaptırdığım gün de huysuz oluyor, normalde ana kucağına koyduğumda durur hep kucağımda olsun istiyor, gündüz uykularına zor dalıyor, uyuyacağı zaman ağlıyor, gece uykusuna ağlaya ağlaya ve geç yatıyor. Bu durumları yaşayan var mı ? Kendimi çok kötü hissediyorum kızıma banyo yaptıracağım gün beni bir stres alıyor, gece yine saatlerce uyuyamayacak diye. Normalde banyo bebekleri sakinleştiren bir şey olması lazım değil mi? İlerde bu durum daha da sorun olur mu? Su korkusu oluşur mu? 3 saat akşam uykusuna geçirmek için uğraştım her banyo günü aynı şey😢 nerede yanlış yapıyorum…