Ece703935 benim kızımda 3 aylık canım ve inan bana bundan 2 hafta öncesine kadar bizde öyleydik.ben bide gün aşırı yıkıyorum.bildiğin böyle kıyameti kopartırdı ağlarken.bende stres yapardım hissediyordu herhalde daha çok ağlıyordu.şimdi 2 haftadır banyoda kucağımda onunla konuşarak sakince yıkıyorum ve gülerek oynayarak çıkıyoruz banyodan.öyle 5 dakika falanda değil epey kalıyorum onunla duşta çok keyif alıyor.sen sakin olmalısın önce çünkü bebekler bizim yaptığımız stresi hissedip huzursuzlaşıyorlar canım.