Selim132402 Oğlum iki aylık. İlk 10gun besiginde yattı. Eşimin mesleği gereği şehir dışı isleri çok oluyor. Yola sık sık çıktığı için ben oğlumla yatıyorum 😊 bende ona çok alıştım. Ama annem o kadar kızıyor ki. Artık beşigine yatır senin kokuna iyice alışacak bir daha ayırman güç olur diye. Birde kolik bebek benimkisi. Anne gaz ve kolik olayımız bitsin soz beşigine yatırcam diyorum. 😁 Birde gece uyanınca hemen alıp emzirmesi gazını çıkartmasi kolay oluyor 😬
gulertknn1 Deletedmom280 kolik olduğu için gündüz çok uyuyamıyor gaZdan uyanıyor ama nereye koysam orda uyumaya devam ediyor
gulertknn1 Gamzebysl evet bende seviyorum onunla uyumayı ama üzülüyorum beşiği yok diye o yüzden alıcam alıştırıcam
gulertknn1 Caglaa bizim yatağımız çok büyük yani baya büyük normal yatak gibi değil o yüzden çok rahatız bide biz ondan bşraz uzak yatıyoruz bi sorun olmadı şükür
Hohomoromu gulertknn1 ya yatar tabı kı beşiğinde oyle düşünü almamazlık yapmayın bebegın ve ya cocuklarn anne baba yanında yatmasını doğru bulmuyorum hasta ateşli vs. Olmadıkları sürece hem rahatta olmuyor bence
gulertknn1 Roniya evet büyük kolaylık oluyor hemen uyanınca pış pış yapıyorum yada mama veya meme veriyorum hemen uyuyor
Erdemim Roniya bende oglumsuz yatamıyorum ya. 9 ay 6 günlük ve gece beraber yatıyoruz. Böyle bir mutluluk yok 😅😅
gulertknn1 Nil595959 zaten o uyuyo aradan kaö saat sonra biz yatıyoruz sadece memeye bağlı uyuyo onunda sebebi gazı gazlı bebek emince rahatlıyor
Erdemim gozdecetinn bende sizin gibi bebeğinin minik bedenine sarılıp yatmanın tadını çıkaranlardanim 😅😅😅
gulertknn1 Ahsen123 keşke en başında alıştırmasaydınız ya eşimin dayısının çocukları var bide ikizler şimdi 3.5 yaşındalar hala sallayarak uyuyolar kadın ikisini sallaya sallaya bi hal oluyo
gulertknn1 Devushka ay inşallah benimkisi uyur ya korkuyorum herkes kokuna alışmıştır diyor o yüzden yolun başındayken ayırayım diyorum
Devushka gulertknn1 evet alışıyolar ya hemen hissediyolar yanına tişörtünü falan koy belki kokunu alır ben denesim gerçi ama sende bi dene
birkucukatahan gulertknn1 benim bebegim hem beşikte hem yanımda yatıyor hiç bi sorun olmadı bende ee tabi bebekten bebeğe değisiyo huyları falan anne yanı beşigi kullaniyorum yanimda durdugundan bi sıkıntı olmuyo
Alyask gulertknn1 15 aylıkgız son 1 aydır fılan gece emmek ıcın kalktıgında yatagına gerı yatmak ıstemıyor gündüz yatagında gece bızımle uyuyor 🙈 bence yatagına alıştırın