Serrasra gulertknn1 7 buçuk aylık oldu bizimle yatıyor 🙄🤦🏼♀️ Kaldırıp beşiğine koyuyorum napıp edip uyanıp bizim yatağa gelmek istiyo. O kadar çok uyanıyo ki emzirirlen ben de uyuyorum. Sabah bi bakıyorum gene bizimle uyumuş bütün gece. Bilmiyorum nasıl aşıcam bu durumu. Zaman çok çabuk geçiyor seneye istesem de bizimle yatamaz diye düşünüp ayrılmak istemesem de gece boyu çok rahatsız uyuduğum için kendi beşiğine yatsın da istiyorum. Off bilmiyorum......
Devushka gulertknn1 evet alışıyolar ya hemen hissediyolar yanına tişörtünü falan koy belki kokunu alır ben denesim gerçi ama sende bi dene
Farahzeynep gulertknn1 bebekler kolay adapte olur, bizimki doğdu doğalı beşiğinde uyuyor, 3.5 aylıkken odasını ayırdık, 1 gün alıştı ayrı odada olmaya, gece uyanmaları azaldı, hatta 2. Gece 10dan sabah 7.30a kadar hiç uyanmamıştı 😊
Eymeniim Okurken kendimi gördüm bende 33.haftada henüz hiç birşey almamisken doğurdum hemde başka şehirde annemlere gitmisken aniden doğurdum eşim polis görevde oda başka şehirdeydi yanında kimse olmadığı için annellerde kaldım ve bebeğimi hep ya yanımda ya üstümde yüz üstü uyuttum evimize geldik beşik aldık şimdi asla ve asla yatmıyor beşikte 3ay oldu bende yoruldum öyle uyumasındsn 3 kişi yatıyoruz resmen yerine koyduğum gibi uyanıp bağırıp ağlamaya başlıyor çok zorlanıyorum inan delirmek üzereyim
Asiveela gulertknn1 eşim marangoza anneyanı beşik yaptırdı dört aydır ona yatıyor hem yanımda gece kolay ulaşabiliyorum hem beşiğinde yatmış oluyor park yatak da almıştık ama birkaç gündüz uykusu dışında hiç yatmadı tanıdık marangoz varsa yaptırın yoksa https://m.n11.com/babycom-beyaz-anne-yani-ahsap-besik-60120-kademeli-besik-P202134291?Uyku+Seti=Mavi&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIiOPelN6X5QIVRKMYCh3zGg3PEAQYBCABEgKXKvD_BwE
cocomelon gulertknn1 benim kızımda alıştı göğsümde yatmaya beşiğe koyuyorum uyumuyor baba diğer odada biz kızımla yatağımızda böylr hayat geçiyor bende ayırmak istiyoruö ama nafile
Sehers Benimkiler besiklerinde hic yatmadilar uyutup yatiriyordum arkamı dönmeden agliyorlardi. Mecbur yanımizda yatıyorlardi kac ay öyle devam etti hatırlamıyorum suan ama uzunca bir süre.. Zaten alisti mi ayırmak çok zor oluyor