Roniya valla benimkide 6 aylık ilk üç ay beraber yattık sonra beşiğinde uyuttum, son iki haftadır beraber yatıyoruz dediğin gibi ondan çok ben alıştım onla uyumaya. Uyku sırasında uyandığımda onu öpüp geri uyumaya bayılıyorum. İllaki ayrı yatmaya başlayacak nasılsa bugünlerin keyfini çıkartıyorum. 😊