Feyzam_12 ruveydaensar benimde yoktu,aşırı inatçı kızım vardı, ağlıyordum,şuan sabahları gidip ben uyandırıyorum,dinç enerjili kalkıyorum, tercüman _ anne sizin dostunuz olacak,hemde 14! güne bu iş tamam🪄
ruveydaensar Feyzam_12 bilmiyorum tümden rahatsız etmek istemiyorum. Çünkü ben de direnebilir miyim eğitimi bırakmadan emin olamıyorum kendime
Barlashatice Zehra-18 melek uykuda hiç hüşünmeyin hiçç başkasına şans vermeyin burcu hanımın o sabrı o verdiği özgğven o yıkıldığımda beni kaldırışı ki hala eğitime devam ediyoruz 11 gün oldu
Barlashatice Zehra-18 ben melek uyukudan alıyorum 11 gün oldu bebeğim aşırı dirençli bi bebek 14 gün falanda sınırlamıyor burcu hanım biizm araya diş girdi atak girdi hastalık girdş ve çok yavaşladık eğitimde
ruveydaensar Zehra-18 ayağımda uyuyup uyanıyordu gündüzleri . Neyse dedim zamanla buyudukce düzelir. Tam aksine gece de öyle uyumak istemeye başladı . Akşam 7 den 11 e kadar onu uyutmaya çalışıp yorgunluktan onla uyuyordum bir aydan fazladır. Dün akşam aylar sonra ilk defa kızım uyudu yatağına bıraktım uyumaya devam etti odadan çıktım ağlamadı , gittim TV açtım ağlamadı. Eşimle muhabbbet ederken hep bekledim şimdi uyanacak aglayack diye psikolojim bozuldu artık 🤦🏻♀️ şükür uyudu 12de besledim yine uyudu o kadar mutluydum ki. Gece 3te bı uyandı , uykusu kaçtı yine sallamamı istedi uyudu bıraktım uyandı yine salladım uyudu bıraktım uyandı yine sallayarak ayağımda sabah kadar uyuttum belim sırtım mahvoldum perperisanım . Bırakmıştım eğitmen araştırmayı ama bunu çeken onu çekmez mi diyorum bilmiyorum zaten ağlayarak uyuyor🤷🏻♀️ Allah yardımcımız olsun. Aramızdaki bağ zedelenmesin . Mutlu ve sağlıklı çocuklar olurlar inşallah. Bizede bol güç diliyorum.
Zehra-18 ruveydaensar aminn çok amin benim oğlumda emmek istiyor gece sürekli takatim kalmadığından alıp emziriyorum sürekli yoksa uykusunu açıp oyun istiyor ne yapacağımı şaştım
ruveydaensar Zehra-18 ya çok zor cidden . Desteksiz uyuyan bebek hayaliyle yaşıyorum 😂 ya da en azından salladım uyudu ve yatağına bırakınca uyumaya devam etse ona da razıyım . O noktadayız su an 🤦🏻♀️
Zereninannesi ruveydaensar arkadaşlar hepinize merhaba çok gerçek canlı kanlı bir ve yepyeni bir tecrübemi anlatacağım sizlere. Benim bebeğim 11 aylık bu ayın 26 sında artık bir yaşayacak. Bebeğim geceleri asla uyumayan uyusa da saat başı kalkan kalktığında hem beslenmeyi hem teması reddeden bir bebek. Ben iki gündür tercüman anneyle çalışıyorum. Kendisine durumumu anlattım ve beni hemen aramak istediğini söyledi. Ve gerçekten diğer eğitmenlere göre uygun çalışıyor ben daha önce de kaç tanesiyle görüştüm. Kızım dün gece ilk kez az sallanarak uyudu ve benim bebeğim çok hızlı sallanmadan asla uyumazdı. Bir saat çabaladım yardıma ihtiyacım oldu kendisini görüntülü aradım hemen döndü telefonuma ve kızım dün gece çok güzel uyudu. Bana göre kusursuzdu ancak kendisi daha da güzel olacağını söyledi bana inanamadım gerçekten. Bu sabahta ilk uykusunu yatağında kendisi uyudu resmen . Ama sabır çok önemli. Kendimize ve bebeklerimize güvenmek gerekiyor yoksa hiç kimse işinizi çözümleyemez. Önce kendinize güvenin, sonra bebeğinize sonra da işi bilen biriyle destek ve motivasyon sağlayın gerisi Nur hanımın da söylediği gibi mışıl mışıl uyku 😇🤗
Prenses__mamy42 Acemianne2807 canım sorularına ücret istemez bence tercuman_anne instagramdan bi yaz sana illaki Yardımcısı olur nur Hanım çok iyi biri🌼🙏
Hollymolly ruveydaensar dün geceki sıkıntıdan sonra bugün uyku eğitimine tekrar başlayayım dedim. Güzelce konuştum oğlumla anlattım rutinlerimizi yaptık. Beşiğine koydum beni istedi resmen ben de girdim park besige bir süre sonra uyudu ben de çıktım beşikten bakalım. Bir süre böyle deneyip onu beşiğine alıştırmayı planlıyorum. Gece beslenmesini keseceğim ama:/ cünkü bir yaşını geçti rüya beslenmesi yapıp geceleri uyanmasını engellemeliyim. Bakalım bugün vira bismillah. Cok katı başlayamadım ama olsun. Aslında benim derdim aman tek uyusun desteksiz uyusun vs değil. Bizimle yatması da problem değil. Ama az uyansın 9-10 kere kalkmasın yani. Akşam yatırdığımda 20 dk da bir uyanmasın. Gerçekten hiç dinlenemiyorum insan bir vay içip eşiyle vakit geçirmek istiyor Yani
ruveydaensar Hollymolly aynen öyle onlar büyüyor bı şekilde ama bizim de hayatımızdan gidiyor daha verimli gecirebiliriz. Allah yardımcın olsun canım inşallah kolay alışır ve devamlı olur 🌸
Zereninannesi ruveydaensar öncelikle bebeğinizden uyku saatlerini ve beslenme saatlerini not etmenizi izliyor ve ona göre eğitime ihtiyacı var mı diye değerlendiriyor. Ve sonrası başlangıç sakin sakin aranızdaki bağı kuvvetlendiriyor. Biz dün başladık bugün kendi kendine yatağında uyudu düşünün. Ben çok zor durumdayken Hızır gibi yetişti. Siz de dirayetinize güveniyorsanız vakit kaybetmeyin derimiz ben pazar günü başlayalım demiştim kendisi bana vakit kaybetmeyin dedi ve biz daha pazara gelmeden bebem uyuyan bebek oldu 🥰 daha fazla süreçle ilgili detay vermem doğru olmaz bence zaten süreç eğitimi kapsıyor. Etik olmaz yani. Ama bu süreçleri belki daha önce defalarca kez duymuşsunuzdur. Eğitimin güzelliği sizin tıkandığınız noktada destekçinizin şunu yap demesi ve desteği. Bu kısım çoooook önemli cidden
ruveydaensar Zereninannesi teşekkür ederim canım ♥️ sanırım sadece iletişime geçmek bile benim için başlangıç olacak . Umarım bebeğin hep böyle rahat ve huzurlu uyur , eğitim daim olur 🌸
Zereninannesi ruveydaensar kesinlikle gerisi çorap söküğü gibi geliyor ve yaptığı iş cidden parayla ölçülecek bir şey değil. Aminnn. Darısı sizin başımıza bizim de sertifika almamıza. Ben tatlı yiyerek okuyorum bu postu siz neden benim gibi olmayasınız ki değil mi🥰 kendinize ve bebişinize bu iyiliği yapın🌸
Bsraak Zereninannesi eğitim kaç gün sürdü acaba önceden nasıl uyutuyodunuz uykuları çok zormuydu uyku eğitiminde başarılı olamazsam diye düşünüyo insan