Zehra-18 canım ben tercüman_anne olan nur hanımı öneriyorum,tamam bütçe için kimine göre uymasada 2 aycık bile versen yeterli olacağına inanıyorum..benimde durumum kötü iken almıştım ondan eğitim,şimdi kızım 21 aylık oldu ve ben iyikii diyorum…uykusuz kalacağınıza, hemen nur hanım ile tekrar görüşün..bebeğinizinde düzene girsin,yoksa 1 yaşında daha çok zorlanırsınız eğitim almak isteseniz bile..şuan bebeğinizin en verimli zamanı ve ilk 6 aydan başlanan eğitimde hemenn başlayın nur hanıma. bırakın eşiniz düşünsün ücretini, sağlığınızdan önemli değil…dirençli,enerjili anne olmak istemez misiniz 🥰 yeri gelir gereksiz şeyler alıyoruz, bırakın buna ücret verin,ayrıca fiyatı yükseltecek,yükselmeden kaydolun tercüman_anne deki nur hanıma..