Feyzam_12 birşey sormak istiyorum yani ben bilmediğim için belki böyle.dusunuyo olabilirim napiyolarki.bu eğitmenler nasıl egitiyolar uzaktan telefonlami yani uyku eğitimi denilen şey gece çocuk uyanınca onu emzirmiceksin kendi kendine uyumasını beklemek degilmi yani egitimde farklı ne var bilmek istiyorum extra bir bilgi yada bişey varsa bende alırım.belki 19 aylık.kizim.var