Tazeanneq burada bir arkadaş vardı 30 aylık bebeğim kendi kendine oynamıyor demişti de ben 30 ay dediğiniz için olabilir mi dedim diye kızmıştı bana🤣🤣🤣Bu da o hesap işte,gelişim ile alakalı da şunu diyebilirim kendi düşüncem olarak 12 ay 1 yaşa denk geliyorsa artık o saatten sonra o bir yaş 1,5 yaş 2 yaş diye gider ayı günü kalmaz