Merhaba güzel anneler. 22 aylık bir kızım ve 22 günlük bir kızım daha var. Plansız bir gebelikti ama iyiki oldu çok şükür. Doğum yapmadan önce ev işi ve temizlik haricinde kalan tüm zamanımı ilk kızıma ayırırdım her anne dediğinde herşeyi bırakır koşardım. Aktivite, park vs herşeyi yapardık. Şimdi beni yıpratan durum yenidoğan kızım ile ilgilenmekten büyük kızıma pek vakit ayiramiyorum yine yemeğini, banyosunu gün içinde küçük uyurken onunla oyun oynamalarım devam ediyor ama bazen anne dediğinde gidemiyorum ve üzülüyor uyuyacaği zaman anne diyor gidemiyorum kendi kendine uyuyakaliyor oturup ağlıyorum, çok üzülüyorum. Benimle aynı durumu yaşayan anneler var mı bana moral verin lütfen, kimseye yansıtmamaya çalışıyorum böyle de içime attıkça daha kötü oluyorum.