BeyzaBade kızım doğduğunda oğlum 21 aylıktı, kızım çok şükür ki çok sakin bir bebekti hiç zorlanmadı beni. Oğlumla oynamaya devam ettim ama dediğiniz gibi yeri geldi çağırdığında gidemediğim oldu,sonrasında telafi etmeye çalıştım, eşim işten gelince en çok onunla ilgilendi. Gece kızımı emzirip uyuturken onu da yanıma aldım, elini tutup başını okşayarak uyuttum ninnisini söyledim. Yeri geldi gündüz ikisini aynı anda salladım ayağımda. İlk aylar epey zordu kabul, ama sabrettim, sonrası çok güzel oldu, kızım biraz büyüyüp oyundan anlamaya başlayınca arkadaş oldular, çok güzel kardeşlikleri var çok şükür, şu an oğlum 9 kızım 7 yaşında. Kardeşleri oldu, o da 5 aylık, hiç kıskançlık yaşamadık, çok düşkünler birbirlerine🧿❤️ Kendinizi suçlu hissetmeyin, elinizden geleni yapıyorsunuz ve babası size yardımcı olsun, geçecek bu dönem bunu bilin sabredin..