Valla açlıktan mı sevgisizlikten mi saldırıyorlar bilmiyorum ama bir şekilde saldırıyorlar. Geçtiğimiz Mayıs ayında adım başı her yerde mama ve su olan bir mahalleden geçerken tosun gibi olmuş iki sokak köpeği tarafından saldırıya uğradım. Elimdeki su şişesini fırlattım ve kaçmaya başladım kaçarken düştüm peşimden geldiler çok şükür mahalleli kovaladı bir şeyler yaptı. Diz kapağım ve dirseğim kanadı çok şükür ucuz atlattım. Şimdi ise o kadar çok sevdiğim halde gördüğüm yerde yolumu değiştiriyorum. Evet onlar da can yaşamak hayatta olmak en doğal hakları ama önceliğimiz insan olmalı. Mutlaka ama mutlaka barınaklar iyileştirilmeli. Sokakta sürekli araba altında kalıp can veriyorlar, saldırıya uğruyorlar üstelik bazısı malesef cinsel saldırıya uğruyor 🥺 hayvansever olduklarını düşünenler salamı sosisi dayayıp iç organlarını telef ediyor. Demem o ki sokakta da çok mutlu sayılmazlar